Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту

Skip Navigation LinksNews

Національний антарктичний
науковий центр
Міністерство освіти і науки України
EN
Вхід
  • Новини
  • Архів новин за 2017 рік
  • Архів новин за 9 2017
  • Архів новин за 8 2017
  • Архів новин за 7 2017
  • Архів новин за 6 2017
  • Архів новин за 5 2017
  • Архів новин за 4 2017
  • Архів новин за 3 2017
  • Архів новин за 2 2017
  • Архів новин за 1 2017
  • Архів новин за 2016 рік
  • Архів новин за 12 2016
  • Архів новин за 11 2016
  • Архів новин за 10 2016
  • Архів новин за 9 2016
  • Архів новин за 8 2016
  • Архів новин за 7 2016
  • Архів новин за 6 2016
  • Архів новин за 5 2016
  • Архів новин за 4 2016
  • Архів новин за 3 2016
  • Архів новин за 2 2016
  • Архів новин за 1 2016
  • Архів новин за 2015 рік
  • Архів новин за 12 2015
  • Архів новин за 11 2015
  • Архів новин за 10 2015
  • Архів новин за 9 2015
  • Архів новин за 8 2015
  • Архів новин за 7 2015
  • Архів новин за 6 2015
  • Архів новин за 5 2015
  • Архів новин за 4 2015
  • Архів новин за 3 2015
  • Архів новин за 2 2015
  • Архів новин за 1 2015
  • Архів новин за 2014 рік
  • Архів новин за 12 2014
  • Архів новин за 11 2014
  • Архів новин за 10 2014
  • Архів новин за 8 2014
  • Архів новин за 7 2014
  • Архів новин за 6 2014
  • Архів новин за 5 2014
  • Архів новин за 4 2014
  • Архів новин за 3 2014
  • Архів новин за 2013 рік
  • Архів новин за 09 2013
  • Архів новин за 11 2013
  • Архів новин за 11 2013
  • Архів новин за 07 2013
  • Архів новин за 06 2013
  • Архів новин за 05 2013
  • Архів новин за 4 2013
  • Архів новин за 3 2013
  • Архів новин за 2 2013

​​​​

  • ЗАСЛУХАВШИСЬ ЛЕКТОРА, ЗАБУЛИ ПРО ВІДЕО… 11.10.2017

    (Всеукраїнський семінар-практикум Малої академії наук у Пущі-Водиці)

    З 10 по 12 жовтня під егідою МОН і НАН України Національний центр «Мала академія наук України» провів у Пущі-Водиці Всеукраїнський семінар-практикум координаторів міжнародного інтерактивного конкурсу «МАН-ЮНІОР», ключовим питанням якого були «Інноваційні підходи в організації навчально-дослідницької діяльності учнів-членів МАН».

  • ​​​